Servisa noteikumi
Datu atjaunošanas servisa noteikumi
U/PN-2025/1, spēkā no 05.10.2025
1. Vispārīgi nosacījumi
1.1. Šie noteikumi regulē attiecības starp klientu (turpmāk – Klients) un datu
atjaunošanas pakalpojuma sniedzēju (turpmāk – Serviss).
1.2. Pasūtot pakalpojumu, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem
un tiem piekrīt.
2. Pakalpojuma saturs
2.1. Serviss veic bojātu, formatētu vai dzēstu datu atjaunošanu no dažādiem datu
nesējiem (cietie diski, SSD, atmiņas kartes, telefoni u.c.).
2.2. Datu atjaunošanas rezultāts ir atkarīgs no bojājuma veida un nesēja stāvokļa.
Serviss negarantē pilnīgu datu atjaunošanu.
3. Diagnostika un izmaksas
3.1. Pirms darba tiek veikta diagnostika, lai noteiktu nesēja bojājuma veidu un
iespējamo datu atgūšanas apjomu.
3.2. Pēc diagnostikas Klientam tiek sniegts pakalpojuma piedāvājums ar izmaksām
un paredzamo rezultātu.
3.3. Ja Klients nepiekrīt turpmākam darbam, viņš maksā tikai par diagnostiku.
3.4. Ja dati nav atjaunojami, Klients maksā tikai par diagnostiku.
4. Datu drošība un konfidencialitāte
4.1. Visi Klienta dati tiek apstrādāti ar maksimālu konfidencialitāti un netiek nodoti
trešajām personām.
4.2. Pēc atjaunoto datu nodošanas Klientam, Serviss glabā to kopiju līdz 7
(septiņām) kalendāra dienām, pēc tam datus neatgriezeniski dzēš.
5. Ierobežojumi
5.1. Datu atjaunošana nevar novērst jau esošos failu bojājumus vai neatgriezeniski
bojātas informācijas zaudējumu.
5.2. Atjaunotie dati var būt daļēji bojāti vai neatverami.
5.3. Serviss neuzņemas atbildību par datu saturu un tā vērtību.
6. Klienta pienākumi
6.1. Klients apliecina, ka viņš ir tiesīgs nodot Servisam datu nesēju un tajā esošos
datus apstrādei.
6.2. Klients piekrīt, ka datu atjaunošanas process var neatgriezeniski mainīt datu
nesēja stāvokli (piemēram, ja tiek veikta čipa atlodēšana – chip-off).
6.3. Klients apmaksā pakalpojumu un, ja nepieciešams, arī nesēja atgriešanas
izmaksas.
7. Datu nesēja īpašumtiesības
7.1. Klientam ir pienākums saņemt savu datu nesēju 30 (trīsdesmit) kalendāra
dienu laikā pēc pakalpojuma pabeigšanas.
7.2. Ja Klients šajā termiņā nesamaksā par pakalpojumu un/vai nesedz nesēja
atgriešanas izmaksas un datu nesējs netiek izņemts no Servisa, datu nesējs pāriet
Servisa īpašumā.
7.3. Pēc īpašumtiesību pārejas Serviss ir tiesīgs veikt datu nesēja utilizāciju un tajā
esošo datu neatgriezenisku iznīcināšanu.
8. Atbildības ierobežojums
8.1. Serviss neatbild par tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, kas radušies Klientam
saistībā ar datu zaudējumu (tajā skaitā finanšu vai emocionāliem zaudējumiem).
8.2. Servisa atbildība par jebkuru prasību ir ierobežota ar konkrētā pakalpojuma
izmaksu, ko samaksājis Klients.
9. Nobeiguma noteikumi
9.1. Šie noteikumi stājas spēkā ar brīdi, kad Klients nodod Servisam datu nesēju.
9.2. Visi strīdi starp pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanos panākt neizdodas,
strīdi izskatāmi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.