Servisa noteikumi

Datu atjaunošanas servisa noteikumi

U/PN-2025/1, spēkā no 05.10.2025

1. Vispārīgi nosacījumi

1.1. Šie noteikumi regulē attiecības starp klientu (turpmāk – Klients) un datu

atjaunošanas pakalpojuma sniedzēju (turpmāk – Serviss).

1.2. Pasūtot pakalpojumu, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem

un tiem piekrīt.

2. Pakalpojuma saturs

2.1. Serviss veic bojātu, formatētu vai dzēstu datu atjaunošanu no dažādiem datu

nesējiem (cietie diski, SSD, atmiņas kartes, telefoni u.c.).

2.2. Datu atjaunošanas rezultāts ir atkarīgs no bojājuma veida un nesēja stāvokļa.

Serviss negarantē pilnīgu datu atjaunošanu.

3. Diagnostika un izmaksas

3.1. Pirms darba tiek veikta diagnostika, lai noteiktu nesēja bojājuma veidu un

iespējamo datu atgūšanas apjomu.

3.2. Pēc diagnostikas Klientam tiek sniegts pakalpojuma piedāvājums ar izmaksām

un paredzamo rezultātu.

3.3. Ja Klients nepiekrīt turpmākam darbam, viņš maksā tikai par diagnostiku.

3.4. Ja dati nav atjaunojami, Klients maksā tikai par diagnostiku.

4. Datu drošība un konfidencialitāte

4.1. Visi Klienta dati tiek apstrādāti ar maksimālu konfidencialitāti un netiek nodoti

trešajām personām.

4.2. Pēc atjaunoto datu nodošanas Klientam, Serviss glabā to kopiju līdz 7

(septiņām) kalendāra dienām, pēc tam datus neatgriezeniski dzēš.

5. Ierobežojumi

5.1. Datu atjaunošana nevar novērst jau esošos failu bojājumus vai neatgriezeniski

bojātas informācijas zaudējumu.

5.2. Atjaunotie dati var būt daļēji bojāti vai neatverami.

5.3. Serviss neuzņemas atbildību par datu saturu un tā vērtību.

6. Klienta pienākumi

6.1. Klients apliecina, ka viņš ir tiesīgs nodot Servisam datu nesēju un tajā esošos

datus apstrādei.

6.2. Klients piekrīt, ka datu atjaunošanas process var neatgriezeniski mainīt datu

nesēja stāvokli (piemēram, ja tiek veikta čipa atlodēšana – chip-off).

6.3. Klients apmaksā pakalpojumu un, ja nepieciešams, arī nesēja atgriešanas

izmaksas.

7. Datu nesēja īpašumtiesības

7.1. Klientam ir pienākums saņemt savu datu nesēju 30 (trīsdesmit) kalendāra

dienu laikā pēc pakalpojuma pabeigšanas.

7.2. Ja Klients šajā termiņā nesamaksā par pakalpojumu un/vai nesedz nesēja

atgriešanas izmaksas un datu nesējs netiek izņemts no Servisa, datu nesējs pāriet

Servisa īpašumā.

7.3. Pēc īpašumtiesību pārejas Serviss ir tiesīgs veikt datu nesēja utilizāciju un tajā

esošo datu neatgriezenisku iznīcināšanu.

8. Atbildības ierobežojums

8.1. Serviss neatbild par tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, kas radušies Klientam

saistībā ar datu zaudējumu (tajā skaitā finanšu vai emocionāliem zaudējumiem).

8.2. Servisa atbildība par jebkuru prasību ir ierobežota ar konkrētā pakalpojuma

izmaksu, ko samaksājis Klients.

9. Nobeiguma noteikumi

9.1. Šie noteikumi stājas spēkā ar brīdi, kad Klients nodod Servisam datu nesēju.

9.2. Visi strīdi starp pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanos panākt neizdodas,

strīdi izskatāmi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.